Nasi lemak vs Oreo biol

Good morning guys!



Haihhh malam tadi mimpi buruks....nasib baik tersedar sharp pada waktunya..kalau x macam semalamla aku pakai tudung sarung jerk.. kuikuikui



Nasib baik kepala aku tak biol.. malam tadi jer 2x aku kena hantam dengan siremote oleh siqaseh.. haihhh qaseh oiii kau attack betul2 kena kepala mama.. poning2..




Pagi tadi aku sempat rembat nasi lemak 2 hinggit bawah opis aku ni..lapar weh pagi ni..bukan nasi lemak jer..oreo pon aku sapu kat umah tadi..duk opis skang mulut asyik nak mengunyah jer..tak ade bende g turun bawah carik bende kan..



Tangan macam cacat..gulp.




Lagi kejadian dilakukan oleh si kecik.. hubby tengah kusyuk sembahyang tetiba datang si kecik tepuk montot hubby pehtu gelak2.. bila hubby rukuk dia tepuk montot hubby pehtu gelak2..haihhh kecik kecik..ape yang mama&ayah buat dia buat balik..ishhh tula dia anak zaman skang...



Lepas hubby selesai solat aku tanya


''tadi qaseh tepuk montot awak, awak perasan tak?'' *aku tanya budget dia solat kusyukla*


''ha yeke..xperasan pon''



Dahsyatttt kusyukkk tu......




++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++




CIK BUNGA: lepas makan nasi lemak ngan oreo ni sakit perut plak..huhuhhuhuhuhuhuhuh


9 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

oreo biol hahahhaha :)

oshin-jamel said...

myb en somi prasan kot..sje jer kte x prasan menunjukn kusyuk die sembahyang...heheheh!

Puan tia said...

ieda: biol kepala den..heheh

Puan tia said...

oshin: hahaha tula..

LyNn AnaLya said...

nakalnya si kecik... ;)

Puan tia said...

lynn: eheheeh dia memang..

kaizen said...

xleh bayang.. kalo sy komfom gelak guling2 dah... hehehe

Puan tia said...

KAIZEN: hhheeheh sabo jela

Puan tia said...

KAIZEN: hhheeheh sabo jela