Sayang mereka berdua..walauponnnnn

Assalammualaikum...



Selesai tengok cerita kubur tak bertanda yang macamm haramm tu aku terus tetrtido tak sedar hape...ape jadi dengan anak aku sume tu hanya hubby aku jer yang tahu..sedapp tido dengan sejuknya cukup dengan berselimutkan toto empuk..perghhhh layan wehhhh



Sedar2 jam dah pukul 8 pagi..alahaiii susahnya nak bangun dengan hujan lebat tak stop2..mengigil kepala lutut aku pagi tadi..tengah siap nak pergi keje tetiba budak kecik sorang ni masuk bilik sambil sengeh2..awalnyala dia bangun..



Korang mesti dah biase kot dengan blog haku ni.. bila senin jelma mesti aku update pasal weekends.. tak kan la plak bila senin jelma aku update pasal esok kan...



Sabtu ritu aku keje..balik pon dah pukul 1 ..sampai umah panaskan lauk semalam pehtu tido..huhuu


Hari ahad kalau tak ade plan memang ktorg 3 beranak bangun kul 10 pagi.. itu kira awalla pernah sekali tu bangun dekat pukul 1.. haaa ko ade?


Hubby tak usah citerla..selagi orang tak kejut cakap umah terbakar selagi tula dia tido...


Bangun2 jer dia siap2 bawak qaseh pergi beli mcd tuk lunch..malas ko aku nak masak..lagipon dalam peti ais tu ade ayam jer..tak lalu dah aku asyik melantak ayam jer kan..



Nila dia kejer diaorg kalau duk rumah tak ade bende nak buat...belum lagi tengok aku kan...huhuhu



Yang sorang jadi tarzan cute ,sorang lagi jadi hantu k.milah tak balik2...


Apabila si tarzan&hantu k.milah bergandingan sama...



Jangan memandang seseorang itu melalui luarannya...yang penting hati tu kena baik..hahaha





CIK BUNGA: tak mo panjang2 dah entry..sekian tima kaseyyyyy!!


No comments: