Yihaaaa yabeda bedu!! Makan2..gediks2...

Haaaa sape cakap hari ahad aku tak ade aktibiti??



ko ke? ke aku?? heeeeeeee




Mana boleh wehh duk rumah 1 hari..kang elok2 tibi kat sinun jadi kat sinin..kang katill kat dalam bilik jadi kat luar..haaa parahh tuuu



So jomm kita mengedikss kat ikea..yihaaaaa ya beda bedu....!!



Lama dah muka tuan tanah kedaung ni tak menepek kat sini...Bagi can sikit ....



Muka lepas baru bangun tido..memang macam jus orange sikit...masammmmm



Termenung tengok jeam kat luar tu...



Makan timeeee! trus senyum...ade haku kisah?



Senyum yang macam tak berapa nak ikhlas...



Menu malam tadi.. sedappp kek ni...rupa2nya ade lagi sedappp ko ..hubby tersalah beli...tak mengapa...



Sharing is good for yr pocket.. kuikuikui



Bila dah kenyang kita mencarik tempat yang sesuai untuk si kecik mengediks...dekat ikea ade 1 tempat siap ade tibi pasang citer katun tuk budak2..baguss senang hati mak pak diaorg nak melahap kan..anak2 tak kaco...



Tengah main cak cak dengan untie amoii merangkap nenek...di sebalik tibi tu...



Ending of the stoly ...susun kerusi lagi bagusssss ..ade gak faedahh daripada duk tengok tibi...kat umah tengok tibi kat luar tengok tibi...batakk ke? haaaaaaaahaaaaaahaaaaa



Habis makan pergi beli frame kejap kat ikea..saje nak menambah2 frame kat umah yang dah usang tu...


Main sambar je pon..sebab nak cepatt nak kejar citer yang macam harammm tu... bagi aku lagi best citer sanggul beracun ..tak payah duk pergi luar negara kan kan kan....





CIK BUNGA: hubby Q tengah bayar aku duk merayap kat depan kaunter ikea tu ade jual biskut2..usha punya usha ade jual kek dalam ikea tu rupanya.....RM25 hinggit 1 box.. tak pasti dalam tu ade bape pcs..macam best jer.....


8 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

ikea meat ball sedap! :)

Puan tia said...

ieda: kan..sedappp

PinKy MoMMa said...

daimmmmmmm hukhukhuk
teringinnn oooo! ;p

best kan lepak ikea ;)

Puan tia said...

pinky momma: heheeh best!

niena shopping2u said...

nampak cam sedap je makanan ni..

promosi blog
http://www.my-shopping2u.com/2011/06/promosi-blog-1.html

Marya Hana said...

ya allah, im craving for ikea's meatball ! mcm mane ni..

Puan tia said...

niena: sedappp pon..

Puan tia said...

marya: soo letss get it! hahahah