Breakfast free of charge.

Jiran selang 2 rumah depan aku bagi.. sedapp



Kuih ketayap dengan kuih cara inti ,hehe kuih cara inti ke??? hantam saja la ..


Tu bestnya duk berjiran ni, bukan sebab mase aku bagi makanan kat pinggan ade note kecik tulis..


Pecah Kaca
Pecah Gelas
Sudah Makan
Harap Balas


Tak ,Tak ,Tak...



Iyela dah duk rumah ade jiran, apela salahnya ko masak lebih pehtu bagi diaorg kan.. daripada membazir ataupon kalau ko rase makanan ko tu tak memuaskan pon boleh bagi jiran gak..tak de masalah.yang kena kutuk ko bukan aku...*lempang lelaju*


Muka mintak penampar.. makan pon nak tepek..kang ade plak si anom komen entry ni kang...hahahah


Sedap sangat kuih ni..lama dah tak makan..nak tunggu aku try buat memang sampai anak aku dah kawin belum tentu aku buat.. *jauh betul keluasan otak aku ni*


Tapi kalau kuih ketayap sebelum anak aku tengok dunia aku dah pernah buat banyak kali..senang kata ko..




CIK BUNGA: Tahun depan dapat jugak aku ke Kota Kinabalu...


No comments: