Lagi2 ikea meatball ,tak ade tempat lain yek?

Makan2 di ikea lagi sebab dah situ jer ade food tuk budak..senang anak aku nak makan...



Sedapp..sos dia memang sesuai tuk kanak2..tang leher tu aku terpakse pakai baju spare dia..terlupa bawak dip..huuhuhuh

Feveret..sedapp sangat2.. 1 slice ni anak aku melantak sorang..

Memang best makan sini..nampak je ramai macam tak cukup seat ..realitinya seat belambak..


Makanla puas tak pe..sebab next week dah berpuase mesti tak lalu nak makan bende2 camni kan..semua pakat pi bazar hari2 ..


Ohh ade kawan tnyer aku yang ikea meatball ni tak halal.. di sini aku nak bagitau yang ikea meatball HALAL.. diaorg samak haritu sebab nak tutup cerita2 yang orang cakap ikea food tak halal..so diaorg sanggup samak.. ikea luar negara dengan kita lain.. sama macam KFC & MCD kalau dekat luar negara fast food diaorg tak halal.. tapi kat sini HALAL..


HALAL atau HARAM hanya allah yang mengetahui..


Tapi kalau dah terang2 tulis TAK HALAL tapi korg yang HALAL kan itu jawapla sendiri dekat akhirat kelak..huhuhuhuhu


Duk rumah masak jela kalau tak yakin dengan makanan luar..tapi bila pikir balik sama gak korang masak pon cara pembelian korang tu HALAL ke??? huhuuhuhh pikir2 kanla...




CIK BUNGA:  Yeayyy aku kena transfer keje..yibaa! *kegembiraan dalam kesedihan*

1 comment: