pandai pandai...

Good morning guys!


Malas betul nak pergi keje harini kan? kan? kan? kee aku sorang je. huuhuhhu


Pagi tadi pukul 6 pagi anak aku bangun carik air masak dia..kesian..dahaga tapi dia xmerengek nak susu tu sebab aku tido tak sedar...tapi yang buat aku sedar dia minum air masak dia pon sebab dia sedut sampai berbunyi botol tu..dah habis jugak air masak dia..terus dia kejut aku suruh isi botol dia dengan air..sadis...


Bila si kecik dah terjaga terus tak nak tido balik, habis segala biskut ,keropok atas meja dia makan...yang lagi sadisnya dia makan sebelah kepala aku .wahhh tak de tempat lain nampak...bangun2 penuh kepala aku dengan habuk biskut..sabo jela..


Budak ni sekarang dah pandai ajak kawan2 depan rumah main dengan dia..sebab dia dilarang keluar daripada longkang depan rumah ni..kalau nak dengar tarzan menjerit cer try..


Sebab dia dah selalu dengar tarzan menjeritla dia ajak kawan2 datang rumah main..haaa pandai tak?


.....................................................................................

Terstop update belog sebab baru dengar berita yang aku tak suka!!!!! arghhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments: