Si gendut joget

السلام عليكم



Malam tadi happy harini sakit hati...


Semalam aku puase..berbuka pon beli kat pasar jerk..tak sempat segala..


Yang penting untuk mulut budak ni..

Menu dinner dia malam tadi..kuew tiew goleng.. banyak dia makan...



Dah dekat 3 hari si tecik ni tak tido buai...dia main2 penat jer dia tido..sebab tu kena sentiase bentangkan toto/bantal kat ruang tamu.. ngan aku2 sekali join ..best gak tido kat depan ni..sambil layan citer hindustan..



Memperkenalkan penari gelek gendut ..











Pantang dengar lagu jer trus bangun joget...tengah makan pon saggup bangun kejap joget..belum lagi kalau tengah baring..tetiba bangun terkinja2..



Tak ko terkejut kat sebelah ingat dia mengigau... sadiss



Biasela budak dah besar akal pon dah besar...elok2 gigi kat depan lawo dah jadi sumbing sikit sebab jatuh..haihhhhh nasib baikla kecik lagi..sekurng2nya nnti gigi dia patah ganti baru..kalau dah besar gigi sumbing carikla alternatif sendiri ye nak.. hahah



Zaaasssss sane zaaaaaaaaassssssss sini macamanala tak jatuh semedang...







CIK BUNGA: tak lama lagi mesti aku ade kanser hati..asyik makan hati jer...haihhhhhhhh


2 comments:

cik nani said...

peminat hindustan si qaseh ni..haha..ape yg menyakitkan ati sis..hehe..

Puan tia said...

nani: huihhh dia mmg kaki hindustan..huhuhuu