Tak payah pergi tutti frutti..

Wahhh ko macam tak ade kena mengena tajuk di atas...



Aku memang tak pernah pergi tutti frutti..rase macam ''wat?? 1 mangkuk 40 hinngit??'' baik aku pergi mengedix dekat ikea lagi berbaloii...


Setakat letak aiskrim + gula2 bagai + conflakes , aku pon boleh buat...see berlagak tak aku?


Tak caya..nahhh hambikk ko..

Pinggan tu mak aku bagi..dia beli dekat perlis, rumah aku memang tak banyak pinggan mangkuk kaca..sume dari jenis plastik..jug air pon dari plastik..biasela ade anak..kang berderai kena kaki hakakkkkk jugak yang nangis nak kena sapu kaca2 tu..bukan nangis ade mangsa kaca kena kaki kan... *wahh panjang pulak explaination aku pasal pinggan ni*


haa aku suka makan camni sambil tengok tibi..dari aku sebelum kawin lagi tau.. aiskrim campur dengan segala ape yang ade dekat dapur..tapi janganla campur ikan ,ayam pulak..kang ade yang masuk toilet tak kuar2..e2 bukan salah aku..


Hubby aku yang mula2 rase macam pelik dengan perngai aku ni pon dah terikut2...sedappp kata ko.



Dah2 pergi balik umah skang try...




CIK BUNGA: aku ade buat tutorial makeup mata simple..next entry k...

1 comment:

oshin-jamel said...

perh...dap tue...heheheh!!!