Sing along with qaseh! ★


salam guys....hai lamanya xberblog ni..ku MC 2 hari, huhuhuh ni nak citer last saturday ku mcm biasela suka jalan2..last destination mmg sllu singgah tesco mutiara ade je bende nk beli..settle sume keje kat atas ktorg jalan2 kat bawah tu adela sorg mamat cina ni ade jual Cd video menyanyila belajarla 4 baby . so aku usha sebenarnya lama dh bnde ni tapi xbeli2 coz pikir anakku kecik g ..klu pasang pon dia tgk ke?? ke aku yg tgk lastly kang..hhaahah so my hubby cakap beli jela..try dulu..sebb anakku ni mmg suka menari..korg psg jela lagu pe2 dia menari..hehehe ade pernah sekali kat tesco la kot ,ade lagu deepavali pon dia sapu gak...hahhaha seronok dia..ok balik citer psl CD td ,so ku pon belila CD tu..smpi umah je trus pasang...wahhh gitu sape yg xsabar sebenarnya? aku ke qaseh? hahahah dua2 sebenarnya xsabar nk nyanyi..ngeee okla mmg best lagu2 dia..aku pilih lagu BI je..mmg rancak gak anakku menari suka dia..so start on saturday till now ku mmg pasang hari2 bagi dia dh biasa gitu..tapi the problem is aku ngan hubby ku yg menyanyi hari2 depan qaseh..hahahah xpe2 bg qaseh biase..hahahah ,on planning now nk beli lg 1 CD bahasa melayu plak..! Bye!

No comments: