Selamat menjalani ibadah puasa ★

Assalammualaikum kawan2 blogger ku....

Pejam celik esok dh pose kan..so aku pon dh kena stat dr segi fizikal n mental nk bangun sahur a.k.a masak tuk hubby...heeeeeeee cume yg aku tgh isau sgt ni baru2 ni aku ssh sgt nak terjaga di subuh2 pagi tu..dulu sllu gakla terjaga kol 4 pagi kkdg kol 4.30 pagi..tp nk dekat2 pose ni mcm tau2 je..hehehehe ssh btul aku nk bangun..laki aku dh gtau awal2 dia kena sahur jugak takut kn gastrik..hurmmm isaunya..aku dh alarm sampai 3 jam tau pon xbangun2 jugak..dh pukul 7 baru aku bangun smbhyng subuh...ngeeeeeeeee aku bangun ke ataupon terlajak sahur esok akan ku war2 kan di blog yer..ngeeengeeengeeee

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★


so dikesempatan ni aku nak ucapkan
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN KEPADA MUSLIMIN & MUSLIMAT . semoga ramadhan kali ni mmbawa berkat kepada kita sume..dan selamat beramal yer kawan2..

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★



Kepada kaum hawa yg xperiod jgn kata ade gastrik plak yer..ngeeeee

kepada kaum adam jgn plak nyorok2 isap rokok yer..ngeeeee

SELAMAT BERPUASA!!!!


No comments: