Teppanyaki ★

Salam & Good Morning Kawan2 Blogger sume!!

Pejam celik, pejam celik dh nak pose kan..hurmmm xsabar rasenya nk buat amal..
so bila dh nak pose mulala bab2 nak pg carik baju raya pon bermula..hehehe
tapi klu aku sng je trus beli siap..ni aku nk carikan baju 4 anakku qaseh yg comeiii n bersemangat tu..ekekekek nk beli kain ela mcm xde masa je..aku jumpa dh butik KIDS jual baju kurung budak..mmg comel2 aku ckp korg..mmg lawa2..harga dia pon RM59.90 heheheh but expensive sikitla..

tapi tgk je xbeli pon..coz takut si anak badan dia cepat naik walopon beberapa hari..heheeheh
dia kuat makan wooo skang..xpe2 skang aku nak citer lepas ktorg jejalan ktorg g makan kat teppanyaki..tmpt ni mmg favorite ktorg dr be4 kawin lg..mmg best walopon kering je xberkuah..heheh lg2 sayur dia mmg sedap..bnde ni sbnrnya boleh masak sndiri kat umah mmg very simple ..campak2 punya bahan..:)




Beef teppanyaki

Fuji snow

aku makan chicken teppanyaki tapi gmbr tarak coz dgn xpndang kiri ngan kanan aku sambar n makan trus..ngeeeeeeeeee tapi tmpt ni mmg syiok gak la coz masak depan kita kan so kita taula dia letak pe ke kan..klu masak kat dapur kita xnmpk so???? takut2la kan letak ape2 ke..heheeheh xdela saje jer..ngeeee ni plak aku capture gmbr org tersayang aku....layanz~~~



anak aku skang ni mmg klu bab jalan dia NO1..ngeeee










No comments: