Entry Jimat 100 dalam 1..

.

Entry kalini entry 10 in 1 atau maybe lebih daripada 10.. hahaha entry jimat lagi padat!



Sebelum tu nak bagitau yang malam tadi aku tido 3 jam je.. kul 3.30 pagi tido then kul 5pagi bangun balik cont bakar biskut.. ngantukksssss kau.



So ni entry biskut membiskut.. malas nak buat 1 biskut , 1 entry.. kalau orang mintak resepi baru aku buat 1 entry khas..hahahhaaha!



Syukur sangat sebab sume biskut aku sedap2 belaka... 



Bermula pada yang sulong.. eh eh?



Biskut Makmur nama diberi.. bila gigit cruncy and melt in mouth berintikan kekacang didalam...auwwwww !


Memang sedap.. 



Yang ke 2 Biskut Almond London Sweetest dari chef tia.. ahaksssss!!!


Bersalutkan Milk Coklat...urmmmmm dap sangat..


Yang ke 3 Biskut Coklat cips cookies ala famos amossss! kelasssss kauuuu



Seyesss sedappp sangat biskut niii!!! aku sambil masuk balang sambil masuk mulut sekali... tau2 tinggal setengah balang! kauuu jawab!!!! tapi aku buat 2 version sebenarnya.. satu lagi mcm ni pon sedap tapi aku prefer yang latest atas ni lagi sedapppp





Seterusnya dipersilakan Biskut Tart Yang cruncy bila gigit dan cair di mulut.. so xdelah pagi2 raya korang kena sapu carpet ,sofa korang kalau rapuh sangat.. 




Dan seterusnya Biskut Qaseh sayang *resepi sendiri*  menggunakan nama anak aku yang menolong sama buat biskut ni.... yer TOLONG KACAU!!!


Biskut ni sedapp ade conflakes kat dalam ..sangat sesuai untuk kanak2 sebab cair di mulut jugak.. yerr aku suka jenis cair di mulut...auwwwww dappp!



And last sekali jangan malu2 si Almond Cluster sila keluar... theeeeeee

Paling marvelousss uollssss!! ramai mintak resepi ni.. aku tak kisah orang mintak resepi kita bagi jela dengan ikhlas... sama2 untung.. heheheeh 




Itu jela buat mase sekarang..malam ni sesi BISKUT MAZOLA & BISKUT SNOW ALMOND.. 



Nak resepi??? inbox, email, call....auwww lelebih plak.... komen je ok.. BYE!!


3 comments:

Anonymous said...

semua biskut tu sedap2, rajin sungguh ye

Miss Pija said...

wah...rajinnye...dah jd mcm tokey kuih raya pulak..hehe

Bulan Syurga Firdausi said...

best nye klu dpt 1 tiap2 jenis heee :)