5 jan & 9 jan.. Love this date forever...

.

Lamanya tak update belog.. last aku update tahun lepas.. dengar taun lepas macam lama sangat plak.. sedangkan baru je masuk tahun 2013.. hehehe 

banyak bende nak update tapi xupdate2 sampaikan birday anak aku sendiri lupa nak abdikan dalam blog cokodok ni... apetah lagi anniversary aku yang lepas.. sedihhhhhhhhhhhh


So marila kita update rojak bercampur2 ..senang keje ,jimat mase.. 


Anniversary aku 5hb 1 ,birday qasehku 9hb 1 .. taun ni celebrate anak beranak je kat luar.. tu lebih afdal dan menjimatkan uwang..hahahhaha qaseh pon aku bawak kek je dekat sekolah dia.. kek tempah last min dekat k.ct.. tq sangat sebab mentepati citaraseku.. aku memang nak kek simple je..





Jeling manja budak sebelah qaseh tu..hehehehehe BFF kot..hahaha


Kejap je dah 3 tahun...makin besar makin berakal... ok so this week tu kami pergi makan dekat shogun, semperna anniversary la sekali.. disebabkan hubby tak pernah merase makan sini..so aku pakse jugakla.. sekali bayar mak aikkkk mahal gilerrr.. rase macam aku baru je pergi ngan family ritu skang dah naik harga? kalau tau naik harga aku makan kat hotel dah.. grrrr!





cuba carik mulut itik kat mana??? kalau dapat carik aku...hurmm aku hurmm aku bagi mulut tu percuma je kt korg.. nak? nak? hahaaha 

tapi bila bayar mahal ni rase macam tak sesedap mase aku pergi dulu je shogun ni..! hihihihiihi 


My lovely husband.. kalau jalan depan dia mesti terlanggar perut dia dulu.. kihkihkih

Happy anniversary sayang, semoga dipanjangkan jodoh sampai bila2.. amin..


Doakan yang baik2 saje ok...







Tu sahaja buat mase skang..rojak pesembuq 2in 1..bye!











No comments: