Dinner at AYAM PENYET restaurant...★

salam,

Dengar nama jer pon aku xteringin nak pergi makan sane

AYAM PENYET?? ape2 jela nama pelik2..yang aku tau ni makanan from indonesia


sorryla aku capture pic ni lepas aku habis lahap makanan ni..heeeeee

aku order ayam penyet,ayam panggang,nasi putih 2,udang sambal masak petai

ikut pada lidah aku ayam penyet dia memang sedap but dia punya sambal udang petai dia

memangla xkena ngan citerase aku.....(aku buat lagi sedap)

sambal dia terlau pedas...

ni ha aku bg sekali price masa kitorg makan kat sane..boleh ar tahan..

ayam penyet RM7.9
ayam panggang RM7.9
udang petai RM6.9
nasi RM1.9
air lemon tea RM3.9
air lime juice RM3.9

n ni muka husband aku ngah makan..(terpakse hbskan coz kami lapar k)


okla sampai di sini saje k..nanti aku pg mn2 aku update k..bye!





No comments: