Qaseh & Bear ~~~~★

salam

hai good morning ..agak lama aku xupdated blog ni coz ngah HATI PANAS...heeeeee
ok ni aku nk citer sikit ,semalam aku nak belikan qaseh toys tuk dia main .ape2la toys xkishla yg boleh for 6 month n above. cari punya cari jumpa memang jumpa tapi aku xberapa berkenanla coz mcm boleh membenjolkan kepala anak aku..kihkihkih
so disebabkan si qaseh ni suka sgt hisap pooh kat dalam kete aku baru dia diam ,aku belikanla dia bear ..memang dia hargai betul pemberian aku semalam..kihkihkihkih siap tido pon aku selit kat sebelah dia pon dia xkisah smpi ke pagi wooo...heeee ni ade some pic yg aku capture malam tadi..layanz ~~~~~~

*********************************************





memang sampai ke pagi dia pgg bear tu..heeeee ok la aku nak pi wa keje sat no ...
eh lupa nk pesan ni xde kena mengena ngan sesiapa yer..jgn plak kang nnti ade org cube nak kotorkan my blog..k bye !!











No comments: