Qaseh malula mama !★

sajala aku nk story sikit kat u alls pasal anak aku ni ha sape lagi....heeeeee

mak aku pernah cakap kat aku yang si qaseh ni macam pemalu tau,

tapi aku xcayala coz dia kecik lagi manala paham kan,

tapi baru aku perasan memang pon si qaseh ni pemalu ..kelakar sangat tengok gelagat dia

bila kitaorang main dgn dia, jadi malu dia...tapi aku xde gambarla....heeeee korang imagine jela .

bila ktorg main ngan dia dia tutup muka ..heeeee so cute !!

pastu bila gelak suare xpernah keluar, (e2 namanya dia gelak sopan)

tapi bila ayah dia geletek barula dia xleh nk tahan gelak ..kihkihkih....terkekek2 dia gelak...heeee

macam2 perangai anak mama ni ...

tapi aku memang suka pon anak aku mcm tu , biarkan dia blajar dr kecik pemalu..heeeee

kla smpi sini je dl yek...



besarkan gambar ni..heeeee


No comments: