2 tahun tak bukak email, bila bukak............hambikk ko!

.

Tak tau macam mana aku nak explain kat korang..patutla kawan aku duk cakap aku xreply email diaorg..mana aku tau korang nak email aku ke email zaman batu aku ni.. al-maklumla org byk email memang macamni..last2 xterhandle sendiri.. aku memang xleh baca 1 , 1 sebab terrlalu banyak gilessssssssss tahun depan pon xhabis baca aku ase.. aku delete saje HOKEY? 


Total email aku xbaca ade 69k lebih..banyak gila x?? aku xbukak email ni sejak 2 tahun lepas...theeeee


Sorry guys.. 





6 comments:

.........cP~ said...

terus rasa nak cek email. tp br beberapa bulan la tak cek..

ct N honey said...

dasat...

Puan tia said...

cp: heheehe

Puan tia said...

ct: hurmm dasatttnyaaaaa

Permata Hatiku said...

klu aku trus delete jer xyah nktgk2 lg...

Puan tia said...

k.ina: mmg aku delete pon..