REVIEW: Clean & Clear.

.

Dulu mase kulit aku masih DARA aku pakai 1set clean & clear produk.. hehehe dengar kulit masih dara tu macam nak mintak penampo yek.. tu namanya masih remaja la..mase sekolah duk asrama dulu kan xberapa nak berduit.. so pakai murah2 sudah..hahahah


*Google image*


xdelah sume ni aku bantaii.. aku pakai 3 dari kiri tu je..heeeeee gambar gempak je...


Pencuci muka,Toner,Moisture


3 BENDA NI PENTING.


Toner untuk menutup liang2 roma kita supaya xberminyak,keluar jerawat.. so memang penting!





*pendapat aku*

- okla sebab mase tu kulit masih remaja kan.. so kenala..bila pakai je muka macam freshh.. kena pulak dengan moisturizer kan lagila best.. tp tak tahan lama la sebab dah meningkat je umo tup2 keluaq jerawat..so stop daripada terus pakai..-


Cleanser ni sesuai tuk muka berminyak...*tapi aku rase biase je kot still berminyak gak*


Depends pada kulit masing2 la... maybe aku xsesuai.. or muka terlalu berminyak sampai xleh tampung dah..wakakakakaaka over lak ayat...





So ni review aku tentang ape yang aku pernah pakai tau..bukan tak pernah pakai then buat review cam haram la kan.. hahahahah okla BYE!





No comments: