Wordless wednesday..

.

Aku tak paham betuii la! 



Korang paham tak ape yang aku tak paham??


Atau korang paham tapi buat2 tak paham?



Sememangnya aku memang tak paham!!!



Kenapa si anak dara aku ni kalau bergamba mesti muka xberapa nak perfect.. ade je bende dia buat.. gerammmm!!


Suruh diam tak payah senyum pon jadi macam tu.. kalau suruh senyum lagila mengerekot muka dia .. seramm aku tengok.. 







Apa2 pon dah nama wordless so BUYBYE!












3 comments:

AMMAR YASIR said...

Comelnya... Heeeeeeee

Zie said...

tak pa janji comey....

lily lotus said...

ekekeke nanti dah besar dia tengok balik mesti gelak sakan :)