Akhirnya...

.


Alahaii kawan2.. dah dekat 5 orang email aku suruh update pasal kedai borong .. sampai dah tahap masuk harini dah 6 orang email terus rase macam nak menangis.... menangis sebab sedihhhhhhhh... sedihhh sebab aku hold2 korang punya soalan tu....... *touching tak? touching tak?* theeeeee



Secara jujurnya aku nak buat pengumuman dekat sini yang sebenarnya bukanla aku wat bodo je ngan pertanyaan korang tu , tapi kenyataannya adalah aku TAK TAU ALAMAT KEDAI TU!!!!!!



Pueh aku carik kat google xjumpa2.. heeeeeeeeeeeeeee jangan marah aaaaa.. tapi xpe aku just bagitau yang kedai borong tu ade macam2 tau.. harga pon leh tahan murah! kedai dia terletak dekat SUNGAI BULOH, belakang THE STORE sungai buloh.. depan kedai tu ade PADANG LUAS.. :P tu je aku leh bagitau.. sorry yek.. tapi kedai tu memang murahh!


Gambar ni pon aku cilok kat google..heheeheheheeh




1 comment:

Cik Firus said...

salam..jom baca entry menarik kat sini http://yanaalias.blogspot.com/2012/02/bio-rejuv.html & http://yanaalias.blogspot.com/2012/02/slim-diet-2.html