Makan, Jalan, Makan...

.



Design settle, Printing settle.. 




Yehhhh boleh habiskan mase disini sambil blogwalking, komen2.... yeahhhh *toing, toing* 



Ni cerita rojak jela yek..sebab tak tau nak mulakan camner..hakhakhakhak cuti haritu aku bershopping berdua je dengan siqaseh.. mulanya ade customer sms cakap nak jumpa kul 11 nak amik yassin dekat tesco mutiara, so aku aku kejut siqaseh yang tengah tido ni suruh pergi mandi, siap2 nak pergi jalan2 , kalau aku tak cakap pergi jalan2 dia xmo bangun..theeee 


Siap pon cincai boncai je sebab dh lambat kan.. nak siapkan anak laie.. dahla anak aku ni memilih baju & seluar..seluar kalau boleh nak seluar jeans je.. baju pon nak baju lawa, kasut lawa.. kalau xcantik tak tak nak pakai..kalau pakai suar biase means bukan seluar jeans dia cakap tu seluar tido.. adoiyaiiiiii pening mak!



ANAK GIRL2 CAMNILA...... *perangai lebih kurang aku kalau bab2 cantik ni..hahaahahah*



Teringat 1 kenangan terindah dulu mase aku kecik2 tapi dah sekolahla.. sekolah rendah time tu... Arwah abah selalu gak bawak aku pergi opis dia dulu.. pehtu ade kawan2 Arwah abah cakap nak jodohkan aku dengan anak diaorgla apela.. 1 je jawapan Arwah abah aku.. '' BOLEH, TAPI CERMIN KENA BANYAK KAT RUMAHLA'' maksudnya dulu kalau ruang tamu ade cermin, ruang tengah ade cermin, bilik ade cermin, dapur ade cermin..sume cermin aku tengok muka aku sambil betulkan tudung.. lepas 1 cermin pergi 1 cermin lagi... hangin 1 badan kadang2 Arwah abah sebab lambat nak pergi sekolah... Melawa nombor 1.



Tabiat ni sampai sekarang... hurmmm wat to do... ;P



Ok2 kalau citer bab melawa2 ni memang OVER.. so lepas jumpa customer terusla cakap dengan qaseh nak pergi mana.. laju je dia cakap OU.. *1utama* dah tak mo cakap tesco dah... dulu kalau tnyer nak pergi mana mesti dia cakap tesco.. skang OU.. makin grand plak ko.. hahahahaahah terusla pergi 1utama sebab lapar pon yer.. sampai sane trus dapat parking.. masuk OU trus melulu carik restaurant nak makan.. Lapar sangat time tu...


Aku kalau bab makan ni memang tnyer qaseh jugak..sebab kalau dia tak nak dia xmakan.. aku tnyer nak KFC tak..dia cakap tak nak, tnyer nak PIZZA tak pon dia xnk... last2 aku terus masuk FISH&CO. suka plak dia .. 



Siap ade menu untuk Kids lagi... sedappp plak 2 ....



 sementara tgu makanan sampai.. dia sambar magazine sebelah dia tengok pic.. bagus dak ni skang..


 Yeayy dah sampai... sedapppp sangat.. aku pon turut cilok dia punya spaghetti sikit...


 Fish & Chips.. sedap jugak..

Lepak lama gak kt sini sampai anak aku dapat topi ngan pembaris.. heheheeh barula ktorg reti bangun..hahahha


Ingat nak terus balik je sebab niat aku nak makan je.. hehehehe tapi qaseh nak roti plak..tengok orang makan roti dia pon nak... haishhh aku ni kan masalah 1, kalau anak aku tengok orang makan then nak memang aku carik sampai dapat...

Terus pergi Lavendar bakery .. sedapp roti kt sini ... dulu aku suka beli kt Bread story..skang sudah berubah arah ke Lavendar pulak...

sedap , lembut je roti dia...

Lepas beli roti ingat nak balik nak tido nak rest...penat sangat.. sekali kauuu nampak plak kedai candylicious ni..adoiiii rabakla poket aku nampaknya..hahahaahahahah



 Kalau dah sambar trolley ni nampak gaya macam nak bershopping... habisla...habisla... pening pening...


 Tengah pilih mana 1 nak...Banyakkkkkkkkkkkkkkkk sangat...

Ni sume candy kau.. aku plak macam excited je nengoknya...


Ok baru dapat 1.. besowww kau...xde lagi besowww ke???

Aku ingat nak beli eskrem dia..ntah eskrem ke coklat ke xkishla sbb cantik...



Aku tak tahan tengok warna merah tu..adoiii mesti sedap tu... tapi tula lepas qaseh membeli trus nak bla,  dapat bende yang dia nak trus nak chow... next time dtg tak boleh bawak ini budak..hekhekhekhek

Tapi seyes kalau korang tak kawal nafsu boleh habis beratus2 dekat kedai ni je... sadisss.







Fuhhh barula dapat balik.. lega rasenya..hahahahaaha sampai umah pasang aircond tido! kahkahkahkah




Ok dah nama pon entry ala2 rojak .. ni nak selitkan malam tadi punya dinner.. rindu sangat nak masak.. *nampak sgt dh kureng ke dapur* bukan xmo masak tp mase tu xde.. so malam tadi aku peduli ape aku nak masak gak..hahahaahh



Ya allah aku bersyukur diatas rezeki yang kau berikan ni....












TERIMA KASIH DAUN KELADI , KALAU RAJIN SAYA UPDATE LAGI.. 



MUAHAHAHAHAAHAHAHAHAH!!!!



BYE!


3 comments:

fizalinolie said...

Wah! terliur nampak mkn2 itu. hehe.

AJ said...

serius nampak menggiurkan aiskrim aka coklat tu..nak satuu...

Anis said...

Telan air liur je tgk gambo2 tu....haih terus je lapar. Salam kenal, BW n follow sini. jemput datang dan follow blog saya ye

ANISVITASHOP