Apesal anak aku suka sangat kek ni ha???!!!

.


MACAM NAK CARIK PASAL JE KAN AKU NI...... HAHAHAHA RILEKSSS2 , TAJUK TIADA KENA MENGENA DENGAN ENTRY ..urmm maybe ade kena mengena sikit je... THEEEEEE







Budak ni memang peminat tegar kek coklat made by kawanku.. heheh lagi2 kalau moist dia tu lebih..layan wehhh anak aku makan..memang tak kacau orang la senang citer kan.. balik rumah je tnyer ''mama nak kek''... dah bagi kek dia tnyer lagi ''mama nak sudu'' aku suruh pakai tangan dia tak nak.. melayu la sikit kan..heheheheeh


Dulu rajin jugakla aku buat kek coklat ni.. sekarang malas bebenor.....


Ni aku order kat kawan aku 1 bekas RM10

Leh la sape nak order klik facebook dia ZainorAzwa Zainol.





Tapi tula dapat kat anak aku dia sorang je mentekedarah.. nak sikit pon dia dah pandang slek.. serammm i.




Tapi lagi seram kot kalau tengok muka dia tengah makan kek ni... terkezut i.....


 Hubby dah bebel2.. sebab terkena sofa sikit coklat tu....huhuhuu

Ni fesyen terbaru budak ni dekat rumah.. katanyer panas... bila aku nak pakaikan seluar mulala dia cakap ''nass,nass'' ok fine tak payah pakai selagi dia tak suruh pakai....


Macam malam semalam pon macamtu.. aku memang tak suka time tido dia tak pakai seluar ke baju ke..sebab angin kipas sejuk takut sakit ke kan.. tapi tula bila nak pakaikan baju or seluar mulala cakap panasla apela.. haihhh susah skang budak ni nak bawak bincang sejak2 dah pandai cakap ni...heheheheeh


Nak kena upah kopok ke coklat ke baru senang dibawak bincang... thee thee theeee




Okla aku nak kena checkout dari opis alih kereta dari basement ke parking luar pulak.. kalau tak 1 hari RM10 parking sesaje! mahal bebenornya ponnn! ohh ya aku parking bawah smpi pukul 11camtu je sebab pagi memang MBPJ melilau saman kete orang.. petang memang free of charge.. huhuh so kena bijakla kan.. tak kan nak habiskan 10hinggit ke parking saje.. !




BYE.. ;)




No comments: