Nak lari sikit pon takut kena kejar hanjing...

.


Busy sungguh aku skang.. bukan busy keje opis belambak tapi busy mendesign order orang.. alhamdulillah rezeki...


ingat nak carik keje graphic designer la lepasni..hikhikhik 


Semalam hubby tnyer lama tak update belog.. kalau kira2 bukan hubby sorg je tnyer ramai lagi duk chat cakap lama tia xupdate belog..buka2 bende sama je.. heheheehe nampak gayanya kena turun pangkatla aku..elok2 blogger tegar skang dah jadi blogger paling malas kot..huahuahuahauahua


Aku rase macam nak tepek gambo je leh? malas nak berstory la.. kata blogger paling malas kan.. hakhakhakhak



Sabtu baru ni aku rase macam akula manusia paling busy didunia ..org sedap2 tidur,rileks,shopping,santai kat rumah..aku pagi2 dah kelam kabut nak settlekan order orang.. Ahad pon camtu jugak..settlekan order mana tak siap then settlekan keje2 rumah lagi barula dapat landing..


Haaa ko kata nak tepek gambo ni dah tepek macam2 dah ni gambo tak jugak timbul..gawat2..ahahahaah



Okla..petang ahad tu bawak qaseh pergi taman je..sbb dia dah lama tak naik basikal dia tu.. naik berkulat aku tengok dah sebab dah berabuk..huhuu 



Bawak taman 1utama je..


Sampai2 je ya ampun byknya hanjing.. dah macam taman tema hanjing ngan tuan dia aku nengok..elok je aku turun dari kete dah dengar suare2 langsuir eh suare2 pompuan menjerit2 sbb anjing nak kejo..camno nak jogging camni kan? ni tempat tuk anjing ke manusia ntah.... kompius mak ..hahhaah 


Ni adalah misi berjaga2 supaya anjing datang je kayu tu dah balun dulu kepala anjing..heheheeh 


 Nak jugak..

 Gamba lawa dah ni sebab qaseh senyum sokmo..tapi ade cahaya iman plak belakang ktorg tu.. hancusss

 Kasut dah kecik,suar ketat dah nampak macam sarung nangka ..ish ish ish anak sapola ni.... 


 Budak 2orang ni sebenarnya baru lepas bercakau.. tak semene2 si girl2 tu nak cakau muka orang...dah gian kot 1 hari tak cakar..nampak mangsa depan mata ape tunggu lagi kan? hahahaah

Mulut dari tadi asyik mintak tolong orang.. 





Berbalik gambar tadi.. hurmmm dah gemok gedempol anak aku rupanya...huahauahuahauhauau




Ok dah tu je..eheheheh nak cont design.. BYE!






No comments: