Beli dekat kedai mana-mana pon sama je rasanya!

.

Yummy.. memang feveret aku dari dulu EGG TART ni.. tak kisahla kedai mana2 pon beli rase tetap sama.. selalu aku beli dekat JUSCO 1 UTAMA JE.. tapi semalam jejalan 1utama jumpa 1 kedai roti baru nama dia LAVENDAR. nampak luar memang mewah punya kedaila..nak masuk pon takut ,seram sejuk je takut la 1 roti RM8 kan? huhauhuahauahuahua sekali masuk perghhhhhhhhhhh biase je pon. harga xdela mahal ..biase2 je..


Jumpa egg tart ni nak gakla rase..sebab harga dia pon leh tahan 1pcs RM2.. selalu aku beli 1pcs RM1 je...heeeeeeeee


Buruk bebenor perangai..dah masuk mulut baru nak tangkap pic..theeeee tu namanya gelojoh yer tuan puan..heheh


Sedap memang sedap sama je rase mana2 kedai aku beli... roti2 dia pon sume sedap2... harga pon sedap..hehehehe


Tengok dalam facebook ramai gak ambik order egg tart ni..tapi tula kena order banyak la kot..aku ni setakat nak order 3,4pcs nak ke dia layan? hahaaha baik beli jela kat kedai2 roti kan.... pernah 1x tu aku beli 5pcs esok bawak pergi keje aku sedekah dekat akak cleaner ni 2pcs + Mee goreng 1 bungkus aku tapaukan tuk dia.. seronok kemain dia , siap melompat2 sambil tepuk tangan dapat rezeki dari aku.. *ok over disitu*



Layan jugak update belog sambil mulut mengunyah2.. tapi lagi layan aku ase kalau aku stop kat sini  mengupdate belog ... heheheheeh ok BYE!













No comments: