Blogger baru belikan aku popia..

Oh oh oh ini entry sudah lama woo tapi wa baru nak update... tapi lama xlama la jugak..adela dekat 3 minggu camtu..


haritu aku ade buatkan si fais&wani blog punya header..buat biase2 jer, sebab aku pon tak berapa nak mahir lagi..tolong kawan ape salahnya kan.. lagipon diaorg ni peminat setia blog haku jugak..


Follow la blogger baru ni..diaorg ni tunang sesama tunang..blog dia memang best ,santai gitu, lagu pon best..


Aku tolong ape yang patut jer.. so wani tunang kepada si faiz ni cakap ''nanti wani belanja popia'' fobia aku dengar popia..miahahahahaah terus aku cakap '' ehh xpela kang ade orang tak suka pulak''
Fobia hakak ok..terus wani cakap '' abaikan je orang2 tu'' so okla aku terima popia seadanya..miahahahahahh


Gambar dirembat di google..heheheeh pinjam jangan ketekut ok..


Macam biasela popia k.raja tu memang feveret aku.. so si faiz past dekat hubby suruh bagi aku.. thanks to faiz&wani..


Rajin2la update belog ok korang...


Nasihat tia dekat blogger baru fais&wani.. *wahhhh budget ko pandai nak bagi nasihat* lempang


-Blog sendiri hak sendiri2..tapi tak perlula sampai setiap entry nak kutuk2 orang..tak perlu rasanya..sebab nanti orang tak nak follow blog kita

-Bila orang tak follow kita makanya ibarat ko tulis ko sorang je baca.. so sucikanla blog korang ok..


...............................................................................................................

Tia sentiase sokong dari belakang blog korang ok.. hehehehehe bagi lempang sikit.







TOPMUM: tetiba trgin makan popia k.raja la pulak..suh faiz belikan leh?

1 comment:

kaizen said...

rezeki jgn ditolak kak...