Kecik bukan sebarang Kecik..Kecik ni boleh melantak macam orang besar.

lepas buka pose tetiba teringin plak aiskrim mcd...singgah beli baru balik rumah..sampai rumah pulak aku baru nak ngap orang sebelah dah merengek2 suruh letak aiskrim tu depan dia.. lepas ni kena beli 2..aku ulang lagi sekali 2 ok.. kalau tak boleh terjadi anak dengan mak bergado sebab berebut sehingga tarik2 rambut.



Memang nampak menyelerakan ..aku dapat makan 1 suap je..nak mintak lagi 1 suap pon dah kena jeling...


Dah tinggal sikit baru dia bagi mama dia.. itu pon dah cair..tapi tak pe aku letak dalam fridge..huhuhu nak jugak..


Tengah landing time depan tibi tetiba si kecik ni baring sambil dekat tangan ade coklat pulak..macam manala dia leh amik..aku was2 dari entry dia makan biskut pukul 6pagi sampaila ni dia makan coklat pulak..sedangkan aku letak makanan sume atas meja..memang susah dia nak amik..haihhh ade orang tolong ke yek? huhuhuhuh seram mak nok.


Tanpa rase nak pelawa mama dia, dia terus baring sambil makan..mama cakap nak sikit dia wat tak tau jerk..


Ni pon sama..dah tinggal sikit baru dia pas kat aku ..memang sadis...tapi aku still confuse macamana dia boleh amik..?????? kang kalau aku tanya tetiba dia jawab kang aku pulak yang fengsan...baik tak payah ade niat nak tanya kan.


Tengah baring camni kalau tetiba kuar iklan mimi mencari cinta ,iklan ceria memang otomatik dia bangun nak berjoget..siap leh tersenym lagi kalau iklan2 ni keluar..yang sedih baru nak joget iklan tu dah habis..ngeeeeee



Membesar dengan sihat!



TOPMUM: Aku nak mewakili kawan2 aku yang tak ade blog boleh???? tungguuuu tapi jangn terase yer..tak ade tulis nama kan... lalalalalala jugak.

1 comment:

kaizen said...

erk// ni tergugat tgk budak2 mkn nih....