Puasa ke 5 sudah..

Jalan-jalan carik pasal...


Lepas berbuka semalam aku bawak si tecik ni pergi tesco..memang nak bagi dia jalan sendiri..sekali sampai tesco kasut tecik lupa bawak daaa....ayokkk tak tahu...

Lupakan jela hajat kau nak bagi tecik menikmati kaki dia tu ..so letak jela dalam troley ..

Saje jejalan nak carik tembikai..dah sampi sane bukan tembikai yang dicarik, yang di carik bende lain..haishh selalu camni..lupa ape nak beli..

.......................................................................................................

Dalam kete aku letak qaseh kat belakang.kalau kat depan nanti dia yang jadi driver..memang diam je sebab aku bagi dia makanan..tapi tula sampai rumah bukak je lampu kete tengok .masyaallah qasehhhhh ape yang kau telah buat ni...penuh misai nampakkkkk.. *kalau marah memang kuar ayat skema*



Tanpa rasa bersalah muka tu..senang hati betulll..masuk umah sambung balik tu.. memang licin tak de tinggal walau secalit coklat pon...membazir katanyer...... ngeeee

Ntah kenapa malam tadi dia tak mo tido.. penat aku tutup lampula masuk buai la tetap dia tak mo tido...aku dah sampai terlentok pon dia tetap dengan aktibiti dia melayari internet.. wahhh gitu..



Ni aktibiti sebelum ayah dia balik.. selepas ayah dia balik.. haaaaa ko aktibiti main bola tu...pening kepala hakak ..


.............................................................................................................


Si tecik ni dia memang baikkkk.. yer bukan baikk ade makne ni baik tak de makne..

Kalau mama dia baring ke hape dia memang tak kaco.. kadang2 tu dia leh tido sendiri tanpa merengek2 kat haku..apetah lagi nak merengek2 kat ayah dia memang tak la.. dia tak berapa nak kalau dengan ayah dia..ayah dia garang..


Tapi kalau dia dapat racket memang dia akan imagine kan kepala ayah dia tu shutter....dah lama dia usha sekali ketanggggggggggg haaaaa hambik ko...


Seronok tengok gelagat dia membesar..gigi pon dah naik mendadak..harap2 raya ni dah penuh..leh?





TOPMUM: Tak payah nak tanya orang ade baca blog tia ke tak.. sewel...!

4 comments:

rahimah.Y said...

anak sulung ke kak? comelll:)

Puan tia said...

rahimah: yup anak sulong..hehe tq

fiq. said...

qaseh cebikkk..alolo

Puan tia said...

fiq: heeh ape cebikk 2?