Biskut raya ku..

.
Misi diteruskan dengan BISKUT RANGUP WARNA WARNI & BISKUT ARAB.


Paling mencabar biskut rangup sebab aku tak sempat nak masuk dalam oven si tecik dah ngap masuk mulut.. sedap sangatla tu siap datang kali ke 2 sambil pijak tudung saji semata2 nak amik adunan tu.. hishh nasib baikla tak sakit perut..


Mempersembahkan jeng jeng jeng BISKUT RANGUP WARNA WARNI jeng jeng jeng...

Sedappp..dalam resepi tak de suh letak conflakes tapi aku campur sikit conflakes.. memang rangup pehtu cair di mulut.. anak aku suka sangat biskut ni..



Mempersembahkan jeng jeng jeng BISKUT ARAB jeng jeng jeng..


Rangup jugak sebab aku tambah conflakes.. theeeeee tengah ade stock kat umah so kita kena manfaatkan..


Alhamdulillah sudah ade 3 jenis biskut raya.. saje nak buat sendiri hilangkan boring duk umah sesaja..cukupla kot kan 3 jenis + 1 jenis aku order coklat chips cookies. huhuhuhu selalu dah sampai raya biskut2 ni aku tak berapa nak jamah sangat.. tapi kalau aku pergi raya umah orang biskut rayala aku jeling2 dulu nak try..theeee


Sekejap je kan dah 18 hari kita berpuasa.. cepat betul masa berlalu kan...next week mesti ramai dah balik kampung kan.. *byk pulak kan aku*






TOPMUM: Pagi tadi mandi dahi terase pedih..sekali tengok hurmmm ade calar daaa ..pagi tadi si kecik buat cakar rimau.. haihhhhh








1 comment:

PinKy MoMMa said...

wahhh kagumnyer huhu..ai tunjuk tunjuk je huhu..