Meriahnya Raya 1

.
Assalammualaikum....



Wahhh sudah nampak keinsafan di situ....haaa kan aku dah bagitau awal2 aku coti update blog 1 minggu...memang rinduuuu sesangat2 nak BW...harap2 korang pon coti tak update2 blog, tak delah aku rase ketinggalan sangat....miahahahahahaha



Cakap pasal raya... *sambil pikiaq nak mulakan tang mana*




Meriahhh tahun ni kata ko.. syukur alhamdulillah...


Raya 1 di damansara


 Fresh ni wehh pagi raya siap kena kejut bangun tido lagi tau.. kalau nak tunggu dia bangun memang tengahari la jawapnya...

Siap2 terus keluar rumah nak beraya tu...

 My mum di pagi raya...

 Opah n qaseh..

Akhirnya muncul jugak gambo aku..kuikuikui 
Fesyen tu kain jadi baju,baju jadi kain....ko ade?


 Ayah baru lepas smbhyg raya..masyukkkk tu lelaki ni..miahahahah

 Aku n cousin..

 Dak tecik ni baru 1st time raya dh pandai makan.. habis sume balang dia bukak rasa...

 With my sis

Hurmm muka sedih + panas + ketiak berpeluh2....ngeeeeeeeeeeee


..................................................................................................................


On the way ke taiping...






Pandai anak mama ni..tak kacau bila mama n ayah dia bergambo..huhuhuhu



Raya 2 next entry ... sebab? sebab aku ade meeting...bye!









No comments: