Demam, demam jugak.. Masak tetap masak...

.

Good morning guys.. 


Tak larat sangat2 harini nak pergi keje.. skang pon still mengigil2 ni gagahkan jugak kaki masuk opis.. kebetulan semalam aku mintak cuti teman hubby checkup ,semalam jugakla detik2 demam menyerang aku..huaa huaaaa
so harini aku ade sedikit kemaluan nak mintak MC. haishhhh rasa macam nak buat company ni company bapak qaseh jer.. huhuhuhuhuhu


Okla cukup untuk segmen demam2 ni.. 


..........................................................................................................................


Kemarin dinner hubby nak makan spagetti seafood. tak mo makan nasi katanyer lunch tu dia dah melantak makan nasi. dengar spagetti je rasa macam ammboiii selera kauuu .yang aku pulak kebulur sebab tak lunch.. so aku masak jugakla spagetti tuk 1 mulut and nasi. resepi spagetti ni aku dah pernah publish..memang sedap sangat2.. lagi2 kalau letak capsicum..perghh


dah macam mee goreng tapi sebenarnya spagetti.. 1 pinggan ni hubby sorang leh habiskan tau..ehhh tak2.. bukan hubby sorang tapi dengan qaseh..berdua2an.. so aku punya lauk ni..


Taraaaaaaa! 

Ikan bawal 3 rasa tuuuu..aku makan sikit sangat2 sebab time tu badan rasa macam nak demam dah.. so hubby yang habiskan...








Terhenti seketika mengupdate belog hubby tengah call






Ok fine aku halfday harini...balik n resttt






TOPMUM: Doa2 kan aku cepat sihat ya! sebab this week penuh dengan open house.. huhuhuhuhuhuu syiok2.






1 comment:

kazmyra afkar said...

insya allah, semoga sis cepat sembuh.. fuh kanan, fuh kiri.. :)