Cafe Wondermilk

.

Hallo guyss..! korang pernah makan dekat sini tak?






Ala korang ni, dekat sini laaa pernah makan tak???








Gagah tunjukkan pic 2x lain sisi!!! kahkahkahkahkah





Aku baru 1st time makan sini...dah lama dengar nama kedai ni tapi tak pergi2.. nak kata jauh dari umah ,jalan kaki pon sampai! tapi disebabkan sorang tak mo pergi sume tak pergi2! so aktibiti malam tadi aku mengonjeng dengan anak aku berdua jerkkkkk..... 



Balik keje je trus bawak anak aku shopping.. fuhhhh jenuh nak kawal budak ni skang... lepas shopping bawak pergi makan dekat wondermilk.. 2x carik parking baru jumpa.. 



Memula macam nebess hakak nak masuk tempat2 mewah cenggini kan... nebess i tau... tapi tetiba jadi berani gilerrrrr lepas tengok pekerja dia sume melayu! + peramah pulak tu... hilang nebes i.... ohhh BTW kalau korang nak makan sini ,jangan mengamuk pulak duduk dah 1 jam tapi xde orang ambik order.. dekat sini korang kena Q dan order sendiri trus bayar dan sila duduk balik tempat korang, nnti adela orang anta order korang tu... ok clear tak??? hakhakhakhakhak




Kami makan ni malam tadi...


Cheese and steak roll RM14.50


 Perghh masuk2 kedai je cupcakes punyala cute2... mmg rase macam nak beli sume jer.. Motip utama aku datang sini pon sebab nak sangat rase RED VELVET CAKE.. tapi????? dah habisssss u oulsssss!!!


Nampak je byk tapi red velvet tiada dalam senarai.. puehh aku baca 1, 1 nama cup cakes ni konon2 aku tersalah tengokla....sampaikan depan aku ade staff dia pon aku xlayan... last sekali tak jumpa gak cake yang aku nak baru aku tnyer dia ''red velvet dah habis ke???'' kahkahkahkahkahkah mesti dia pelikkkk punyala lama dia depan aku, aku tak mo tanyer..heheheehheheheheh gagah nak carik sendiri.. hakhakhak



And last aku ambik jugakla 2 cupcake utk anak aku...



Ntah ape nama lupa.. 2 cupcake ni RM10


 Cantik kedai dia..boleh release stress gak..


 Ntah ape motip dia ntah...


 Long dreess..baru sambar dekat tesco sbb baju dia kotorrrrr!



 Time ni ramai duk layan keletah anak aku... senang sikit aku nak makan.....hahahhaah


Cantikk sangat...suka suka!



Next time nak lepas sini lagi!!! bestttttt........................! Ohhh BTW lagi kedai ni dekat uptown damansara...betul2 tepi jalan sbb tu aku blh dtg sendiri..! kalau luar damansara ko ingt aku tau jalan???? mmg yang adooooo! hahahaahaahah




Balik dari sini aku tnyer anak aku ''qaseh, lepasni kita nak pergi mana lagi yer?'' dia jawab pe tau
 '' humm hurmmm giantla, jomla giant'' 



Hamboiiiiii ko demand yer skang..berjalan sakan je... takde nya aku nak balik nak tidooo tapi singgah dulu beli burger tepi jalan..kahkahkahkahkahkah kuat makan, kuat makan.....








Star : 9/10











No comments: