Garret Popcorn sedapppp!

.

Hamboii aku pon nak jugak!! punyala berbillion2 blog buat entry pasal GARRET POPCORN ni.. sedap sangat ke alahaiiii.... kalau sedap cubala send sikit kat aku ni..heeheeheheheh 



Popcorn ni asalnya ade dekat singapore je.. skang dekat 1utama & KLCC pon dah ade... cuma korang hanya perlu Q je nak beli... heheheheeh dahsyat weh penangan popcorn ni..sanggup orang habis berpuluh2 semata2 nak makan popcorn..



Bersebelahan dengan candylisious.. 


Price dia korang ingat RM2 macam dekat pasar malam tu?? memang silapppp ..silapp sama sekali...heheheheeheh


Ade 5 flavour.. atas bulat tu la price dia.. dari small sampaila ke gelen kauuuuu.... dari harga RM16 sampaila ke RM150 kauuuuuu....



Aku 1st try beli CHICHAGO MIX medium size.. kang beli small takut tak cukup....

 Pic ni anak aku yang snappp tau..... kelasss kau qasehhhh


 Urmm dappppnyaaaa.. tak ade bijikkk..senang nak makan....



Mix ade 2 flavour . cheese dengan caramel... makan sekali dua jenis ni dalam mulutt..perghhh kau meleleh air mata..hahahaah macam xde kn mengena je kan..hehe


Kalau korang nak test lu bolehla try small je RM16 - RM19.. kalau pack small camni

*ikhsan from google*




Aku beli medium pon ade lagi kat rumah.. ramai beli size besarrrr letak dalam tappaware makan sambil tgk tv kat rumah...layaannnnnnnn.




No comments: