Muzium sabah

.

Cont previous entry.. heee heee * gelak tak bermakna*


Kalau dah datang sabah rugila kalau tak pergi muzium kan? walaupon aku benci sejarah tapi nak buat macamana ...hakhakhak 


Sorry H sudah hilang... heheeh


 Murah saje RM2 untuk dewasa.. 

Kawan karib hubby ni..lama tak jumpa....hehe


Dekat mana2 muzium memang kita xleh tangkap gambar.. awal2 dah kena simpan camera dalam bag baik2.. tapi kalau dah degil tu degil jugak..heheeh 


 Ni rangka ikan paus.. ikan ni dijumpai pada tahun 2010.. besarrrrrrrrrrrr gilessss....

 Ni mak cik sape aku tak tahu... 



Degil2 pon 3 gamba je ktorg ambik... Rileksss arrr... Sekejap je ktorg kat dalam tu sebab masing2 tak suka sejarah.. Aku siap cakap kat anak aku ''Sorryla qaseh ,mama memang tak suka sejarah sebab dulu cikgu sejarah mama pon tak suka ajar sejarah camner???'' 

Anak aku jawab ''ooooo'' jela.. macam paham jerk! Habis tu nak buat camner kan..dah dia je tempat aku mengadu nasib..wakakakakaakakka



Tapi xpe kita cont tangkap gamba di luar muzium...theeeeee




Tak pernah2 aku sedih dekat sabah ni.. tapi waktu ni teksi dah sampai je baru aku perasaan ade muzim rumah tradisional sabah.. haduiiii rugiii bah tak sempat nak singgah...tapi bila memikirkan perut masing2 perlu diisi perasaan menyesal tu ktorg buang jauh2..heheeheheheh baik isi perut lagi syiokkkkkk



Tapi nak makan kat mana????? tak kan hari2 ikan bakar kott....tanya orang sane makanan ape best diaorg pon tak tau bah! so trus suruh teksi anta dekat centrepoint sabah ..




Next entry...da daaaaa














No comments: