Budak 10 tahun lemas dalam kereta.

Sedihnya..dah banyak terjadi pon masih lagi buat2 tak paham ...aku pulak yang tak paham ade setengah parents suka tinggalkan anak dalam kereta ni..kalau korg yang kena tinggal pandai pulak merungut2 panas la apela..*opss terlebih sudah lagi*



Malam tadi tengok berita pasal budak 10 tahun lemas dalam kereta ibu dia..haihhhh kenapa..kenapa?



Tak kisahla anak kita tu merengek ker buat hal ker..pentigkan keselamatan dia dulu ..

Jangan terus tinggal dalam kereta ataupon tak ade jawapan selain terlupa???



Berita selanjutnya...


SINI


Nak isi minyak kereta sekalipon tolong bukak cermin kereta ataupon angkut skali anak korang..yang penting keselamatan!!


3 comments:

PinKy MoMMa said...

akak angkut diaorg skali turun..lagi slamat kot rasanye..

x pe la penat berdukung pun..i rela u ;)

JohnJosh said...

dulu ade gak kes same. si ayah prgi funeral. lupe anak dia tdo kat blakang. kesian. u all ni kaum2 ibu take note k. kte ni bujang lagi :))

fiza said...

Haihhhhh...lemas lagi. Macam mana lah bley jadi mcm nih.