Slimming sanctuary ade buat promotion.. tapi................







Cont ..


Tapi.................promotion tu dah habis, ngeeeeeeeeeeeeeee



haritu kawan aku ade dapat sms dari slimming ni yang diaorg ade wat promotion hanya RM11 jer tuk sume treatment.. so aku cepat2la call tempat ni booking . dah nama pon RM11 tak reti2 nak grap cepat? hahahaha






Habih segala kaum kerabat aku bgtau suh join.. sayang kan sebab tengah murah gila.. dia buat promotion ni pulak 1 tahun sekali jerk..so aku,akak aku & adik aku beli promotion diaorg ni...


Sebelah opis hubby plak tu..dekat pon yer...



Treatment yang diaorg ade




Aku memang pantang nampak segala promotion treatment memang aku cepat2 g beli..sebab kalau tak ade promotion harga macam korang kena bayar duit kete persona..miahahahaahhaha kalau up sikit punya tempat macam new york skin ibarat bayar duit kete merc..theeeeeee



Sayang habiskan duit camtu jer kan....






CIK BUNGA: Esok kalau nak outing jangan duk gedik lalu jalan ke KL.. tak pasal2 terjoin BERSIH kang..huhuhuhuhu


2 comments:

CikRose said...

alaaa..saya nak jugak...huhu~

Yanaz Afkar said...

Betul... betul.. Jauhkan diri dari terlibat dengan BERSIH.