Padah Kasih Laki Orang



KUALA LUMPUR: Akibat menjalin cinta terlarang dengan suami

orang sejak Mac lalu akhirnya membawa padah kepada seorang kerani wanita berasal dari Pulau Pinang apabila mendakwa kerugian RM35,000 selepas ditipu lelaki berkenaan.

Mangsa berusia 25 tahun dan bekerja di Brickfields, di sini, mendakwa berkenalan dengan lelaki terbabit dikenali sebagai Izwan secara tidak sengaja ketika dia makan di sebuah restoran makanan segera berhampiran tempat kerjanya.


Menurutnya, dalam pertemuan awal dengan lelaki itu selama kira-kira 30 minit, Izwan yang berperwatakan menarik dan menepati ciri-ciri lelaki idamannya itu mengaku masih bujang, bekerja sebagai eksekutif di sebuah syarikat kawalan keselamatan dan tinggal bersama keluarganya di Bandar Tun Razak, Cheras.

“Sikapnya yang begitu baik menyebabkan saya begitu mempercayai

nya hinggakan kami pernah terlanjur dan merancang untuk bertunang hujung tahun ini. Keadaan itu menyebabkan saya tidak pernah menyesal menyulam cinta bersamanya,” katanya ketika ditemui, di sini. Katanya, satu hari ketika keluar membeli-belah, lelaki itu memberitahu kereta digunakannya milik abang iparnya dan abang iparnya meminta segera memulangkan kenderaan berkenaan.


.................................................................................................................




Sebijik dalam cerita ANISSA.............. ehh tak2 lain sikit.. tapi sama amik laki orang gak, kawan karib sendiri plak tu..haishhhh aku layan woo citer tu..geramm sebab kawan makan kawan..sara sorang jela baik pon...



Lagu tema dia pon sedapp kan macam nak makan je rase bila dengar.. anak aku pon suka bila dengar je lagu ni cepat2 dia berdiri nak joget..




........................................................................................




CIK BUNGA: Nak tido..nak tido..nak tido..nak tido...



5 comments:

notti netti said...

satu jer perkataan....siapa suruh cari na'as ehehhehe

Ima Salsuzaima said...

hurmmm.. penipu betul lelaki zaman sekarang..grrrr..tipu 2 in 1 lagi tu.
dapat mahkota, dapat harta..hurm

amiey lee said...

kawan kta suh kta tgk citer ni..dia hari2 cerita pasal cerita ni kt kta..mcm sonok aja...kta tgk satu episod aja...yg lain tak sempat nk tgk

nananaDya said...

kamoo ditag if sudi join la ye..


http://nananadya.blogspot.com/2011/07/mega-giveaway-by-yana-cik-putih.html

atiqah~ said...

erm..mcm2 dah dunia sekarang kan.. :)