Episod akhir ANISSA.

Good morning korang!!  *terlebih makan ubat*


Suspen betul aku malam tadi tengok citer anissa.. dalam hati asyik duk kata bila si anna ni nak tau balkis madu dia..cepatla sikit, sesuka hati aku je kan..

Sesuka hati aku lagi jer sebab leh terpikir yang sebenarnya farid tak mati..idup lagi..wahh gitu pikiran ko tia oii dah sah2 farid memang dah mati..huhuhuh sengal tul..




Saksikan malamni episod akhir ANISSA.. *bukan senang nak tengok aku promot citer2 orang ni*








CIKBUNGA: Harini aku pose..sudah mau tamat..huhuu excited nak raya.. *bedebusshhh tetiba je ko cakap psl raya pehal*





2 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

semalam anna dah tau balqis madu dia.. malam ni tgk reaksi anna. adakah anna mampu menerima balqis & haikal lagi selepas tahu balqis khianati dia. Apa nasib shila yg tgh trauma tu? wah... suspen

Puan tia said...

aa tau mase ending citer tu..huhuhu