Fashion Show@Konsert Maher Zain.


Aku ni kan , bila peluang ade depan mata sllu sgt endah xendah..bila peluang 2 xde depan mata, mulala berdoa2 supaya murah rezki nk ade peluang cmni...dulu ade gak modelling invite aku untuk Casting Fashion Show pon aku xpg wehhhhhhh. n latest 1 ade invitation 4 catwalk fashion show untuk konsert MAHER ZAIN nnti on 27 Feb 2011 nnti. tp aku masih berpikir2 lagi..ntah ape2 yg dipikirkan...


After invitation ramai plak PM aku kata nak sponsor MAKEUP. hurmmmm sume mmg ALLAH dh tunjuk terang2 kan..MAKEUP free. cume pg saje casting..ssh sgt ke ha. *marah diri sndiri*

Aku boleh bagi result maybe tomorrow..lagipon mmg last day tomorrow pon..huahuahauahu insyaALLAH..


3 comments:

attyfir said...

Semoga dpt buat keputusan yg terbaik ye

Jom baca: Pagesviews by countries

suria lekatlekit said...

pegi ler.. bleh amik autograf cikgu shida nanti.. kekekekeke

qaseh tia said...

atty: tq..insyaALLAH
lekat lekit: heheeheh tula yek..mesti dia bangga hehe