Holiday@Perlis,Kedah,Penang,Perak (part ii)

Lepas ktorg balik dari langkawi , esoknya baru pg jalan2 dekat padang besar perlis


Barang dia xdela murah sgt..lagi murah kat KL kot..huhuh tp dtg sini wajibla beli kerepk2 or cekedis2 dia..


3 barang RM10 okla tu kan..


Qaseh pon nak gak...


Pilih jangan xpilih...


Stars dh dapat 1..nak ape lagi yek..hurmmm


stars RM4


ok dah qaseh..jom kita nak balik ni..nak g penang plak..


Jambatan P.Pinang... best sgt sbb dapat lalu sini 2x..ngeeee


Nak mandi pantai..huuhuhuh


esoknya g jejalan dekat bandar pinang..nak beli jeruk..


1kg Rm6 jer..murah kan...


ok n then next day last destinasi ktorg singgah sekejap dekat taiping perak..kata hubby dia nak amik durian..tapi mase ktorg dtg tu ade dalam 4,5 bijik jer..xpela kan..ktorg tido 1 malam kat sane..sbb esoknya nak pg bukit merah lake town resort..aku dh pg banyk kali dh.kalini pg balik sbb aynie nk bawak anak dia mandi..best sgt2 budak2 ni dapat mandi..harga kalau nak main waterpark jer 1person RM27 budak2 above 90cm jer kena bayar...


ok selebihnya di FB aku..huhuhu


insyaALLAH ade rezki nak pg lagi langkawi..huhuhuhu

6 comments:

cik nani said...

bestnyeee jeruk tu sis..meleleh air liur saya tgok..ngeee~

Mrs Hakim said...

Hai Dear Tia...sronoknye g jalan2 ke Utara sana...Nak tanye la...kt Lnagkawi tu memang murah ke pinggan mangkuk segala bagai?? seb bulan 5 ni kite g sana pulak..de Family Day..memang mcm tahu je dok palnning nk beli pinggan..ehheheehe

Qaseh tia said...

hakim: heeheh ntahla tia xsempat nk usha harga pinggan sbb xminat..huhuhuhu klu coklat 2 yela murah..tp mmg best pg langkawi..ingt lepasni ktorg nk pg sane lagi..weee

Nour Akmal said...

comel nya anak kamu...=)
suka2...!!!

.:hanna radzi:. said...

wooowwww....!!!
bestnyer jelajah utara...bcuti sakan...hehehe...
best jer tgk ank akak main air.. :)

sheshiapha shaja said...

bulat mata si qaseh melihat banyak barang mainan dia..