Resepi: Macam2 Pizza.

Selamat pagi! good morning! hei hei hei aku dh keje ok harini!


selama 5 hari aku cuti ,aku banyak menghabiskan masa aku membuat pizza sehingga terdengar suara yang xberapa nak merdu lagi lari tone tu cakap sampai nak muntah dh tengok pizza.. waaaaaaaa cedih2..tp xpe aku xpeduli dengan kata2 sinis orang lalu membuat lagi sehinggala cheese kat umah aku finish yilek...*errr rasenya mcm ade lagi sikit cheese.hermm balikni nak wat pizza la!*


operasi aku bermula dengan membuat pizza mix



dan kemudian beef pizza



seterusnya plain pizza with sausage (hanya letak tomato puree jer) untuk my qaseh



dan ini adalah budak kecik yang kuat makan....sedap katanyerrrrrr.


Aku puas hati dapat buat sndiri sbb boleh letak mcm2 ingrediant dalam tu. lepas ni sng kalau ade orang datang umah aku dh tau nak wat ape bagi tetamu makan..yummmyy!



Entry seterusnya QASEH JUMPA KEMBAR DIA YANG LAMA MENGHILANG.....


No comments: