Ice Room:: Sejuknya...................

On the same day lepas jalan2 ktorg pergi makan dekat ICE ROOM plak. aku ade baca blog kawan2 aku diaorg dh makan kat sini..ramai cakap sedap, so aku pon mengigil la kaki nak try. tapi ktorg try snow ice jer.. pastu bergumbira dengan qaseh dengan playground.

Tempat dia memang selesa sangat2, sejuk, perfectla bagi aku..pekerja dia pon ramah wehh ,ramah diaorg tu mcm seolah2 nak belanja korg makan..muahahahhaha

so aku order ICE CREAM MIX TROPICAL FRUIT


dapat2 jer aku trus hancur2kan dia..baru teringat aku lupa amik gambo...ekekekeke yang ni RM9.90

1 ni leh makan tuk 2 orang .


eh silap2 leh makan tuk 3 orang...


mcm xihlas jer telan ice ni..terpkse barangkali...


ktorg makan kat atas. sebab ade playground.

Rating laki aku bagi kalau 10 dia bagi 2 jer..muahahahahahah dasar terpakse makan sini kott.

but 4 me okla sedap..lepasni mmg ktorg nk dtg sini lagi tapi nak dtg waktu tengah2 terik matahari.. malam2 xsedap layan sbb sejuk.....

puas hati sbb dapat rase jugak akhirnya...

No comments: