GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI

Gegar 1000 Blog (Klik Sini)


SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??


-saya sokong dunia blog sebab saya dapat meluahkan segala isi hati & keadaan sekeliling dengan hanya menggunakan jari. of coursela kan guna jari. heee lagi2 kalau blogwalking lagila saya suka..mcm2 info mcm2 cerita boleh kongsi bersama. saya ni plak mmg jenis suka bergambar lagi2 gambar anak saya. so dengan adanya blog mungkin 1 hari nnti kalau saya dh xde anak saya boleh jadikan blog saya sebagai kenangan untuk dia..so tulisla ape pon kita nak tulis..!-


7 comments:

apisv2 said...

slm kunjungan
melawat dan menggegarkan blog anda!
referral dari blog abg ben=)
nice blog;)
blog apisv2

kiera'sakura said...

hye.. nice blog.. slamat b'blogging.. gegar dari blog BA nie :)

http://kierasakura.blogspot.com/

kiera'sakura said...

comel sgt baby awk...

.:hanna radzi:. said...

dtg gegarkan blog ni :)
feel free,visit my blog lak :)

fRaMe+LenSeS said...

Wahhh.. nadh pn rasa gegaran ni.. wahhh.. nak join sekaki menggegaQ nih..

Nadh datang melawat,
Salam ziarah, salam kenai dari Nadh

Entry khas buat adik2 baru lepas SPM Jangan Pernah Berubah

SiLabiLabi said...

Salam perkenalan daripada LABILABI

NICE BLOG DEAR!

*saje wat kecoh..

jom singgah sinie..
kalau rajin review lah sekali

BlogSHOP : Frollic Shoe MURAH GILER

Farah Shamsudin said...

Salam Gegaran! Saya adalah pembaca baru kamu.. Jemputla ke teratak saya..