Jejak qaseh bersama 4 kembar seiras.

Entry be4 ni aku ade cakap pasal entry harini kan? Qaseh jumpa kembar dia yang lama menghilang yer wehh korg xcaya yek? tengok ni...



muka pelik masa baru2 jer jumpa kembar dia.. bukan 1 malah 4 kembar..mula2 je malu2 taik kucing.. lepas tu... tengok ni..



ni baru sikit wehh.. ade lagi ni...tengok2



dia xingt yg ramai tengok dia kat belakang 2..ni pon baru sikit..sat2 no ade lagi...



ha ape tengok2????!!! ko ade??? ahhhh xpayah byk citer meh tengok gelagat dia jumpa 4 kembar dia yang sama seiras seacuan... :)



last sekali ape ntah diaorg ni main bisik2..dah2 la tu qaseh, jom cepat tengok ayah dh siap sembahyang ke blum.. dh kiss cepat.. say goodbye too.. ktorg keluar jer tengok hubby aku dh tercongok kat luar tungu ktorg kat dalam punyala lama...muahahahahaha


Akhirnya qaseh jumpa jugak kembar meragkap kembar siam jugak.. wassalam...


2 comments:

nanakimie said...

hehe..comey:)

Anonymous said...

hamboi2.. comelnya dia..