Cerita sadis aku..

Harini aku masuk keje lambat, sekian terima kasih.


Cerita suspen malam td




malam td ktorg g uptown dikota nak carik barang, fuhhh best la kan naik kete baru terase jalan tar 2 licin jer, balik drpada uptown 2 dalam kul 11.30 or 12 malam tetiba plak radio dalam kete 2 kejap teroff pehtu on balik then off balik pehtu on balik. ish ni kes seram ni, ktorg siap baca yaasin dalam kete, ni kalau naik kete sorg2 ngah drive tetiba radio on off on off mau dalam pikiran ingt 1 jer , ade hantu kaco..eeeeeee seram...



Benti tepi jalan test2 pon cm tu gak..eee takutttt jalan dhla sunyi..eeee si qaseh plak nngis sepanjang jalan..eeee takutttnya..nape ni dalam pikiran ktorg..sabar2 nak smpi umah dh ni kan..smpi umah plak mmg sunyi derrr sume jiran2 dh tido. eeee serammm matikan enjin then try on enjin balik xleh..ahhhh sudah.. ade org sabotaj ker ni..


sbb mase aku pakai kete lama dulu ramai sabotaj wehh kete 2..siap ade orang tulis kat kete aku JANGAN SOMBONG... WTF!


ok balik pada citer asal..pehtu on2 enjin xleh. aku dh bawak qaseh masuk umah nak tidokan dia , dh kul 12.30 kott.. hubby masuk je umah terus cakap ''nasib baik saya pandai tengok kete'' WTH! tgk kete??? aku pon pandai, tengok jela kete 2 kan.. Rupa2nya Skru dekat battry kete longgar..wat!! ingtkan ade hantu kaco..aku siap baca yaasin bergetar2 dh ni dalam kete! *ok yang ni aku tipu*




Esoknya means pagi ni rancang nak bangun awal alih2 kul 8.30 aku bangun.. nasib baik aku keje company pak cik aku.. *tipu lagi*



pagi2 hubby aku dh ketatkan skru then dh elok mcm biase. Belum lagi menjelang 1 april dh terkena april fool oleh kete sendiri..aduhhh sadis2..


Dikesempatan ini aku nak sampaikan ucapan ringkas aku kepada PROTON.


Proton you are!!!!!!! ahhhh malasla aku nk ckp. bukannya diaorg paham pon..huh! nasib baikla kete korg ni murah drpada kete lain..kalau x jangan harap!!!



No comments: