Ohhh tidakkk! barang kemas

Good morning! aku masih lagi terase mcm mimpi malam td cont skang ni ha sbb pagi2 masuk keje trus update belog..xde keje yer ko! ---------->yer memang aku xde keje.


xde bende nak story molly sebenarnya ,saje gediks2 nak mengaktifkan jari jemari aku ni ha..


Semalam punya entry aku de ckp nak g wah chan kan? memang aku pg wah chan pon sbb mak aku ade dapat voucher mcm2 dr wah chan, kalau xpakai mmg rugi la..so aku pon usha2 la gelang qaseh..dapat memang dapat tp tgu next week pulak..sbb yang dapat habuan dia aku..huhuhuh dapat jugak cincin ni pon hasil tangan hubby aku yang lucky malam td putar mcm roda impian 2..sbb kalau beli barang atas 1k dapat putar roda, dalam 2 ade mcm2la hadiah misteri dia bagi..so hubby aku putar dapatla cincin emas putih..huhuhu bertuah sungguh aku..hihihihihii


Sempena birday mak aku wah chan ade bagi hadiah jugak..mak dapat subang mutiara..lawa sgt..


Korang suka pakai emas?? mksud aku rantai emas,cincin emas,subang emas,sumela nak emas..oohhh tidak aku bukan salah sorg penggemar barang kemas..tp kalau emas putih aku suka sgt. sesuaila ngan umo aku ni, kalau muda2 badan dh penuh ngan rantai berjurai2,cincin xcukup jari,gelang duit syiling besar gedabak 2..ohhhh tidakkkk la wehhh simpan jela barang2 kemas korg 2 kat umah..nak tayang wat pe..kang xpasal2 kena ragut ha baru ade akaii.. motip korg pakai???? dh sah2 nak menunjuk. 4 my advise, xpayahla nak pakai rantai emas smpi kat leher ade 3 jenis rantai berjurai2 dengan buah rantai segedabak seketul tu .takut nnti jadi ape2 yang xdiingini korg menyesal xsudah..setakat pakai rantai halus nipis 1 dh ok sgt. ni aku ckp cmni sbb aku nampak adela setegah kakak2 kita ni muda lagi badan penuh ngan barang kemas mcm dalam citer mami jarum 2..simpanla harta korg elok2 dalam umah, dalam box kan..sbb skang ni banyak sgt kes ragut..takutttt sgt. elakkan sebelum terjadi. mungkin diaorg pikir xkan terjadi bende cmtu kat diaorg tu sbb diaorg pakai selamber..huhuhuuhu





Dulu ingat lagi mase kecik2 smpi skang gakla kot. kalau nak raya jer mesti mak bagi sorg 1 rantai ,gelang suh pakai.. huhuhuhu orang tua2 biasela kan.. tp aku xsuka xtau nape.


Tp skang aku nak belikan tuk anak aku sikit2..sbb dulu mase aku adik beradik kecik2 lagi mak/bapak aku dh belikan rantai sorg 1,gelang sumela..sng nnti anak2 dh besar boleh bagi harta2 tu..


Oh lg 1..baru2 ni ade org zhulian jual barang zhulian diala..adoiii zhulian plak..kang kalau perompak ingt e2 emas??? xke kena rompak gak..same je kott kan..sian kakak zhulian 2 jual barang kemas dia habis 1 badan dia penuh barang zhulian..sian sgt kakak 2 terpakse kot memenuhkan diri dia dengan barang zhulian..xpela dia nak meniaga kan..janji halal..


-mcm ni ko kata awal2 entry xde story molly nak citer yer cik bunga!!!!! panjang lebar nampakkkkk!!




1 comment:

attyfir said...

kty pun suka pakai emas putih jer