Memang dasar kebulur kot...

Korang pernah bawak bekal g keje x? bekal 2 mksudnya bekal la ..ala bekal yang bapak dia nama tappaware 2..ala ni ha yang jiran flat dia nama mangkuk tingkat 2..seangkatan la 2..


Bekal atau erti kata lain berkat eh silap2 berkat yang dapat kat kenduri 2 kan..aku plak confius..


Aku antara yang suka bawak bekal g keje..lagi rajin mase aku duduk umah lama dulu..pagi2 mesti aku buat mee goreng,nasi goreng,goreng nugget atau buat sandwich.. skang ni aku still lagi praktikan bawak bekal g opis cume jarang2...huhuhuh jarang2 tu mksudnya adelah dalam 5 bulan 1 kali aku bawak.. miahahahaha



Niat aku kalau bawak bekal ni bukan nak berjimat pon wehhh, niat aku sbnrnya nak mengunyah kat opis jer..boring kkdg 2 xde keje nak buat so makanla keje aku..nasib baikla aku ni bukan jenis badan cepat naik..kat umah pon kalau boleh nak makan jer keje nya..skang perangai ni dh turun sikit kat anak aku..ngeengeengee


Pagi tadi aku bangun awal dalam 6.30 sembahyang ,kemas umah sikit2..teringt nugget dalam fridge dh lama xgoreng.. baik aku goreng kan biar hubby bawak g opis..aku pon bawak gakla sikit..



Dalam kete aku selamber ngan muka xrase bersalah suh dia benti g beli nasi lemak..huhuhuhu dasar perut tong aku ni..bukan 1 malah 2 nasi lemak yer puan2..hakhakhakhak

dengan nugget lagi kan, peduli hape aku janji aku kenyang ..ngeeee


tapi mmg betul aku ngan laki aku memang jenis kuat makan..tiba2 plak anak aku pon sama kuat makan..memang best 1 korum leh bawak g majlis..heeheheheh



PS: Tempura nugget by marina..perghhhhhhhhhhhhhhhhh walawei...feveret kami 2.......





3 comments:

atty's said...

selalu gak bawak bekal..incase malas nak kuar cari makanan..

storyfromme said...

famili kuat makan in da house :) comel la korang :)

Cik BunGa ;) said...

atty: betul jugak tp saya lain..bawak bekal tp kuar makan gak..huauauauaa

story: heheh malula saya...