Carry me, i'm scarry u.......


Hai holla guys..





Tak paham tajuk entry aku???



yerr aku pon xpaham. xpe abaikan yang penting skang ni qaseh dh ade teman kat umah. kalau isap susu pon dia bagi teman dia sikit,kalau makan pon dia bagi teman dia sikit, baik kan anakku ni....



korang dh tengok dh muka teman dia dekat entry ni Qaseh hadiah


kalau malas nak klik xpe2 aku bagi yang latest punya...



ha see teman tapi xmesra gitu.. ade kepala dibelakang nampaknya..Kantoi


Tersengeh je si dora 2 tengok qaseh..

Korang bagi x anak2 korg main ngan anak patung??? aku xkishla jnji xde la lelebih smpi cakap pon ngan anak patung tu. mau aku lari lintng pukang weh. tapikan citer pasal anak patung ni huhuh aku n hubby ade experiend tau. waaaaaahhhhh nenek sudah mau mula bercerita. dengar yer cucu2..


1 malam yang hening *hanya bunyi cengkerik kedengaran*
wahhh suspent x? walopon baru 1 perenggan aku citer.wakakaakak aku xsukala weh citer skema2 sgt, chill2 sudah. ok cmni ni sume kes patung dora nila..adehhh


aku xingtla pukul berapa aku bangun nak buat susu qaseh maybe dalam 3 pagi cm tula. so aku bangun2 je trus bukak pintu bilik terkezuuutttt mak nok.! patung dora ni rileks je duduk atas meja depan..waduh2 aku ingt budak mana ntah..waaaaaaa seram aku 2x bangun 2x jugak terkezutt .nak pergi amik alihkan takutttt kang tetiba bergerak plak si dora tu..waaaaa xmo2 duduk2 kan dia lagi tolonnn.

Esoknya citerla kat hubby.hikhikhikhik rupa2nya dia pon sama bangun g toilet hampir2 pengsan nampak si dora duduk baikkkk punyaaaa kat atas meja..mak aku ckp kalau anak patung ni jangan di manjakan kalau boleh biar je kat lantai pijak2 xpe. jangan di belai2 dimanja2..huhuhhuu



Lepas kejadian 2 kami xamik peduli lagi dgn si dora..ngee





-Laparla...xmakan lagi ni..-






1 comment:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

memang seram kalau anak patung besar2 dalam rumah yg besar2 ni.. kekekekeke