Hadiah contest dh dapat!!

semalam aku&hubby cuti so ktorg g amik hadiah CUTE BABY CONTEST BY MAMAPAPAZAKWAN!

sebenarnya hadiah 2 dh lama pihak penganjur send tapi xsampai coz maybe waktu tu umah mak aku xde orang. so hadiah tu aku la pg amik sndiri kat pejabat pos damansara. excited weh nak amik hadiah ni nak tau sgt ape yg ade dalam bugkusan tu. aku & hubby siap main teka teki dulu be4 amik hadiah tu .

tia: ok awak ,jom kita main teka teki nak.
hubby : ok
tia: cube teka ape hadiahnya?
hubby: hurmm baju kot, awak?
tia: ooo kalau saya teka mainan kot..
hubby: ataupon voucher *terlalu over disitu coz ade 2 jawapan* XACI MAAA!*

so ktorg amik je rase mcm kain2. hubby dh suka2 coz dia kata dia teka betul *sedgkan ade 2 jawapan* so aku pon giveup la coz rase mcm baju..ekekekeke rupa2nya......??????

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V





seluar ketat.. *suka sangat2 mcm tau2 je yg aku ni suka bagi anak aku pakai suar ketat*
nampak 2 tersengeh je bende alah tu kat montots dia..ekekeekek suka2.. thanks again 2 MAMAPAPAZAKWAN!

nak hadiah qaseh bagi korang



Amikla kalau nak rase...



1 comment:

Nia said...

Salam ziarah Tia,
comelnya hadiah seluar tu..anak saya tak mau pakai pon,..rugi je beli..huhu

jemput join ya
Baby&Me Shopping Style Contest