Celik IT ke Pengacau!

Ini cerita xde kena mengena antara aku&hubby ku tetapi ade kena mengena dengan Anakku.


Bagi ktorg xpelik pon dengan budak2 duduk depan lappy ni.. biasela konon2 nak main2 la tu kan..tapi si qaseh ni lain sikit. dia mmg dari dulu aku tau dia suka duk depan lappy menatap muka dia kat screen tu sambil bercakap2..




Malam tadi aku biarkan si qaseh pakai lappy a.k.a jahanamkan lappy aku, terpakse mengalah wehh kalau dh dia bantai ko..huhuhu, kalau xbagi dia ape2 ataupon sekat ape dia nak buat dia akan marah kita balik, mcm aku qaseh pukul2 badan aku smpila aku bagi dia main. mcm hubby plak qaseh siap amik hanger babap ayah dia weh..




So aku pon bagila.. yang best dia tekan2 keypad 2 mcm dh pandai pastu tetiba keluar gambar aku&dia mulala dia bercakap2 xhenti.. wuaaaa skang ssh nak on9 kat umah si pengacau sudah pandai wooo kecuali bagi dia makanan confirm dia duk diam..



Geram je tgk perangai dia skang ni.. kalau paggil sbb nak tgkap gambo dia stop kejap tengok camera. dan yang gambar bawah ni speacial qaseh hadiahkan tuk korang yer..



Nak kata ni muka confius xjugak.. nak kata muka peliks pon xjugak kottt tapi aku rase ni muka EKSYEN!




No comments: