Qaseh@Mcd@pizza@kopok roda.

Selamat pagi 1 Dunia!! yihaaaaa *ye aku tau yg 1 dunia tgh tgk blog aku* so??? thats yr problem? wakakakaka, okla tajuk enty aku kalini memang 3 serangkai bak kata org. malas nk wat entry lain2 byk kali..huhuh *dasar pemalas* so 1 entry ni aku rojak kan dia biar sampai korg pening..hehehe

Entry 1 @ mcd

okla aku mulakan dengan MCD (dalam kata lainnya *mcdonalds*) teheeeee . dengar je hari jumaat dapat Cuti free malam tu jugak hubby bawak ktorg makan percuma jugak dekat mcd *percuma bagi akula coz hubby belanja* ngeeeee kebetulan lunch aku dh santap mcd dah so on that night memang aku xde selera dhla order mcd wehhh *muntah aku makan mcd je* tapi bab2 mencopek sikit2 org punya 2 adatla..heheheh , so hubby dia order untuk mulut dia 2 jenis wehhhhh *dasar lapar* 1 set prosperity 1 set ayam goreng *mmg dasar tulla* so qaseh hubby belikan happy meal.
*Motip aku gtau ape laki aku makan coz nak bagi korg terrrrrliurrr sat* wakakakaka

Aksi2 qaseh yang di capture sendiri oleh mama qaseh. *hakcipta terpelihara*

Trus spotcheck wehhh nak tgk ape isi dalam 2..

yeayyyy ade mainan *maybe e2la yg diperkatakan qaseh* nampak mainan bawak kuar dulu..*nampak x kat tangan dia 2* e2la mainannya hello kitty . *menipula klu kata xnampak* teheeee



Makan sambil tengok2 org sebelah 2 aku dh biase sejak ade anak ni..suka betul si qaseh ni klu ngah makan je mesti usha2 org *malu mama dia* heehhehe (qaseh hanya akan usha klu org sebelah ade budak je) dia suka berkawan si qaseh ni..


Lepas makan bawak si kecik ke playground *saje gediks bawak walopon dh tau yg qaseh xpandai main lagi*


ha ko sape cakap dia xpndai main?? *meh habak mai* OOO aku yg cakap td yek *tutup muka*dah pndai naik tangga wehhh laju plak 2 *awasi anak anda*

see dh sampai pon tempat nak dituju..heeee *awasi anak anda* kalau xde anak pon xpe anak org ke anak2 ke pon kena jaga yeeee.


sejak 2 menjak 3 menjak ni hubby aku suka betul bergambo..layansss

Entry ke 2 PIZZA

Malam tadi ktorg makan pizza 1 family . mcm biasela qaseh pon teringin jugak *sedagkan dia kenyang dh 2*



korang nampak x ape yg aku nampak??? ke korang nampak tapi buat2 xnampak?? ke aku je yg nampak korang xnampak??? *ok sila abaikan klu dh rase nk pengsan baca ayat aku ni* ape yg aku nampak dan maybe korg pon nampak akan aku bagitau sat g...satttt je lagi..


ok muka confius 2 sangat2la penting untuk awek muda. ok cukup2 bukan ni yg aku nk nampak. yang aku nampak dari pic dua2 ni tang pipi si kecik ni..aduiii mak cmno den nak buek ni oiii . den dah halang si kecik ni makan tapi dio memberontak oiii. bilo dio memberontak dia akan pecahkan segala pinggan mangkukk bagai oiiii *ok tipu je* ape motip aku ckp oiii byk kali ni...aduiii oiiii!

Entry ke 3 Kopok roda

korang tau x kopok roda 2 ape?? aku xtau.. teheeeee tipu klu kata xtau kan bende alah ni ade jual kat pasar raya,segala pasar la bak kata org sng carik bende makanan ni.. *ok lupa nk gtau awal2 KOPOK RODA means KEROPOK RODA .biasela ayat singkat skang dh jadi trend masakini sehingga terbiase dan terbawak2 ketika menjalani peperiksaan karangan bahasa melayu. *kantoi*

Lepas si qaseh makan pizza dia sental dan trus menyental keropok roda ni plak..ni gara2 adik aku balik2 je trus bagi dia makanan.. *anak aku pon dh terbiase dh, klu ade org balik nampak beg plastik dia kejar trus org berkenaan* heheheeheh dia ingt makanan.. huhuhu



ape yg dia belek pon aku xtau. *maybe dia pikir ade ke sama ngan roda kopok ni* hurmmm last sekali ending pukul 11 malam dia mungkin dh kenyang dia kutip2 segala sisa2 kopok tadi suapkan dalam mulut si ayah plak..okla 2 xmembazir..


PS/wahhhhhh tidak ku sangka aku dapat menyiapkan 3 entry dalam 1 entry..?????? xpaham wat2 paham.. rajin betul aku harini .klu x jangan harap wehhh 1 entry aku panjang lebar aku membebel2 .huh! malas mak nyah........


1 comment:

swett said...

comellnya anak...hukhukhuk